Mijn lijst met blogs

maandag 1 juli 2013

twee dezelfde en toch anders


Mocht je nu denken: die Rosina gebruikt nu een mislukte kaart dan heb je het mis.

Ik vond het leuk om de trapjeskaart nu eens ondersteboven te maken, effe lekker gek. Ik bedacht me dit toen ik bezig was. In mijn jeugdjaren moest ik (was het voor tekenen??? of voor wiskunde???) een trap in spiegelbeeld maken dit is dus ongeveer hetzelfde principe.

En omdat ik net een lading nostalgische plaatjes geknipt had werden die voor het eindresultaat gebruikt.

Hoe leuk kan kaarten maken zijn. Lekker in de caravan met de tikkende regen op het dak. Gezellig en toch nuttig. Kaarten kom ik altijd tekort.

Wat ik verder nog gemaakt heb toen ik weg was bewaar ik voor een volgende keer.

1 opmerking:

  1. Lieve Rosina,

    Wat heb je prachtige kaarten gemaakt
    het is weer heel wat anders.

    Lieve groeten, van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen