Mijn lijst met blogs

donderdag 8 februari 2018

Deze blog ga ik nu gebruiken om jullie op de hoogte te houden van de gang van zaken na het bericht: aggressieve vorm van baarmoederkanker

Tsja daar zit je dan als de arts je vertelt dat de klachten die je hebt veroorzaakt worden door de ziekte die je liever niet hoort en niet wilt hebben Baarmoederkanker en wel een agressieve vorm.. Maar toch is dit de realiteit.

Er staat een operatie gepland op 20 febr.  Baarmoeder, eileiders, vetschort van darmen en lymfeklieren zullen worden verwijderd. Geplande operatieduur 4 uur. Eerst ruggenprik met inbrenging van slangetje waardoor een pijnstillend middel gegeven wordt en daarna algehele narcose. Alle vooronderzoeken heb ik achter de rug. Plaats van operatie is Franciscus met arts vn daar en 1 van Erasmus MC. Weefsel dat weg wordt gehaald wordt ook minitieus op uitzaaiingen gecheckt. Vooralsnog is het positieve dat op scan longen en darmen schoon bevonden zijn.

Qua gevoel is er angst, aanvaarding, overgave en dan weer paniek...

7 opmerkingen:

  1. Ik wens je veel kracht en sterkte Rosina en ik hoop dat je dit gevecht gaat winnen.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel Anita, warme groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel veel sterkte en de nabijheid van God toegewenst en toegebeden! Liefs van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve vriendin wat erg dat je naast alle andere dingen ook dit er nog eens bovenop krijgt weet mij te vinden eender welk moment van de dag om je angsten en zorgen van je af te praten samen te huilen . Gebruik me om je angst en frustraties af te reageren . Je bent mijn leven binnengedwarreld en bent op zeer korte tijd mij erg dierbaar geworden als een zus sterkte deze komende periode ook voor Leen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    2. Lief zusje, we zijn niet op het meest feestelijke moment elkaars leven dat zowel bij jou als bij mij behoorlijk door elkaar geschud is. binnengewandeld Bij ieder op andere wijze, maar dit zal vast zijn reden hebben...misschien ontdekken we dat nog eens.

      Verwijderen