Mijn lijst met blogs

donderdag 17 mei 2018

Donderdag

23 uitwendige bestralingen zitten erop voor Rosina. Dankbaar dat ik dit heb mogen volbrengen
Mede dank zij de bemoedigingen in vele vormen. Ik probeer iedereen daarvoor een persoonlijk berichtje te sturen mocht ik per ongeluk iemand over geslagen hebben ook voor u voor jou geldt dat de lieve bemoedigingen me kracht gegeven hebben.

Wat de voortgang betreft. Dinsdag scan om te bepalen waar de inwendigige bestraling precies plaats moet vinden. Dus het litteken van de hechting waar de baarmoederhals is weggehaald. De kanker was van binnen de baarmoeder uit ook onderweg naar de baarmoederhals. Maar ook hebben ze daar na onderzoek schone snijranden getroffen. De vrijdag erop vindt de eerste bestraling plaats en 1 juni de laatste. Nu heerlijk 4 dagen niets.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten