Mijn lijst met blogs

woensdag 30 mei 2018

Woensdag 30 mei

Operatie van Leen gisteren is technisch geslaagd. Lymfklieren zijn verwijderd. Uitslag via de patholoog duurt ca een week.
De artsen zijn over het verloop van het herstel van de operatie tevreden. De drains zijn vandaag verwijderd. Op de planning staat morgen het verwijderen van de pijnlijn. Hij geeft een pijncijfer van 0 aan. Dat is fijn. Ook wil de uroloog toch nog een keer proberen of de katheter er nu wel uit kan. Er staat nog een operatie op de planning op korte termijn van het pellen van de prostaat.

Voor mij staat vrijdag de laatste uitwendige bestraling op het programma. Ik leef momenteel op de automatische piloot. Vergeef me als ik bezig ben dingen te vergeten die voor jullie belangrijk zijn ik doe het niet met opzet en doe mijn best.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten